Kontakt telefoniczny
Krok 1. Zadzwoń do nas pod numer 22 455 56 00 – od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-16.00.
Krok 2. Wybierz jedną z opcji w automatycznym systemie, a my połączymy Cię z odpowiednim
konsultantem.
Krok 3. Podaj numer ID firmy – gdy wybierzesz opcję 2,4,5 lub 0.
Przygotuj numer ID firmy zanim połączysz się z nami. Sprawdź, gdzie go znajdziesz
Uwaga!
Jeśli pracujesz na testowej wersji aplikacji – w Twoim pakiecie nie masz usługi
Pomoc w obsłudze programu – opcja 4. Masz do dyspozycji trzy inne kanały kontaktu z nami:
Centrum pomocy, czat z konsultantem i formularz zgłoszeniowy.
Jeśli masz pytania, które dotyczą:
- logowania do aplikacji lub utworzenia konta – wybierz 0
- funkcjonalności produktu, jego sposobu działania lub chcesz zgłosić błąd – wybierz 4.
Kontakt online
1. Gdzie znaleźć odpowiedzi na pytania oraz instrukcje do produktu?
Odpowiedzi na pytania znajdziesz w Centrum pomocy.
Krok 1. Zaloguj się do aplikacji.
Krok 2. Gdy korzystasz z aplikacji:
- szybkafaktura.pl – wybierz zakładkę Wsparcie – w prawym górnym rogu strony kliknij w awatar, a następnie rozwiń menu
- skanuj.to – wybierz Narzędzia – w prawym górnym rogu strony, a następnie zakładkę Wsparcie.
Krok 3. Kliknij link Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Krok 4. Znajdź w Centrum pomocy temat, który Cię interesuje.
2. Jak rozpocząć z nami czat?
Krok 1. Zaloguj się do aplikacji
Krok 2. Gdy korzystasz z aplikacji:
- szybkafaktura.pl – wybierz zakładkę Wsparcie – w prawym górnym rogu strony kliknij w awatar, a następnie rozwiń menu
- skanuj.to – wybierz Narzędzia – w prawym górnym rogu strony, a następnie zakładkę Wsparcie.
Krok 3. Kliknij link Napisz do nas. Zobaczysz okno czatu – wybierz Rozpocznij czat.
Krok 4. Napisz do nas wiadomość i wyślij za pomocą przycisku Rozpocznij czat.
Konsultanci są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.
Ważne!
Nasz bot Symfonia – Szybkafaktura wyszuka również dla Ciebie artykuły i instrukcje w Centrum pomocy. Sprawdź, jak to działa! Instrukcja wideo pod linkiem Wyszukiwanie w bazie wiedzy wspomagane przez bota Symfonia - Szybka faktura
3. Jak możesz zostawić nam wiadomość w formularzu zgłoszeniowym?
Skorzystaj w czacie z opcji Skontaktuj się.
Krok 1. Kliknij Napisz do nas → Skontaktuj się → Zostaw wiadomość.
Krok 2. Wybierz temat wiadomości z listy.
Krok 3. Wypełnij formularz i kliknij Wyślij.
Ważne!
- W polu Opis napisz szczegółowo krok po kroku, jakie czynności wykonujesz.
- Dołącz też zrzuty ekranu – które pozwolą nam lepiej zrozumieć sprawę.
- Zawsze gdy zgłaszasz Uwagi do usługi jakości OCR – dodaj w załączniku:
– pliki dodane do OCR
– pliki logów
– zrzuty ekranu.