Dotyczy produktów:
- Symfonia szybkafaktura.pl
- Symfonia skanuj.to
Kanał wsparcia:
- Baza wiedzy
- Chat z konsultantem
- Formularz zgłoszenia
Aby skorzystać ze wsparcia technicznego do powyższych produktów:
Wejdź na stronę aplikacji, do której potrzebujesz pomocy. | |
Wybierz w aplikacji, w prawym dolnym rogu przycisk Wsparcie. | |
Po otwarciu aplikacji Wsparcie, możesz rozpocząć wyszukiwanie w bazie wiedzy. W bazie wiedzy zgromadziliśmy odpowiedzi na najczęstsze pytania oraz instrukcje do produktów. Wyszukiwanie w bazie wiedzy jest wspomagane przez bota Symfonia - Szybkafaktura. Chcesz zobaczyć jak działa wyszukiwanie, zobacz wideo Wyszukiwanie w bazie wiedzy wspomagane przez bota Symfonia - Szybka faktura |
|
Jeśli w bazie wiedzy nie uda się znaleźć niezbędnych informacji, wybierz opcję Skontaktuj się. |
|
Wybierz opcję kontaktu:
|
Przeczytaj także Jak skorzystać ze wsparcia telefonicznego do produktu?